donderdag 7 juli 2011

Preview

Zoals ik eerder al vertelde zal een deel van de stofjes, die ik op een Belgische website heb gekocht, gebruikt gaan worden voor een nieuwe beestenbende-serie.


Van de eerste 4 beessies zijn de (meeste) patroondeeltjes geknipt. Er moet nog een uni stofje bijgekocht worden om verder te kunnen, want twee van de vier missen nu nog wat ledematen. Maar daarna zijn we er weer helemaal klaar voor om ze in elkaar te gaan zetten.


Hierbij een kleine preview:




Ik zal nog niet verklappen welke beesten eraan komen. Want ik vind het veel te leuk om mijn vader in spanning te laten afwachten welke beest, met welke gekke naam, er zomaar ineens op mijn blog zal staan :D


Hopelijk kan ik na komend weekend meer laten zien, tenzij we het ineens weer op onze heupen krijgen en vanavond besluiten dat we nodig toe zijn aan een weekendje weg... Tja, 't kan zomaar gebeuren, ├ęcht waar!


Tot gauw,
Laura

1 opmerking:

  1. Zijn nieuwsgierigheid is inmiddels gewekt !!!
    De spanning niet verder opdrijven hoor !!!
    Groetjes,
    XXX Mam

    BeantwoordenVerwijderen