woensdag 27 juli 2011

Goodiebag!!!

Van een aantal mensen begreep ik dat het aanmelden als volger toch niet zo gemakkelijk blijkt te zijn als ik dacht... Maar ik wil toch graag een kadootje uitdelen :) !!!

Dus iedereen die in aanmerking wil komen voor de goodiebag laat dan hieronder een berichtje achter, ook dan doe je mee.

De komende twee weken zal het even stil zijn op mijn blog. De gloednieuwe computer is terug naar de Apple-fabriek. Een zeer klein aantal verkochte computers blijken een foutje te (kunnen) hebben en helaas zat die van ons erbij... En een blog met alleen tekst, maar zonder mooie foto's is natuurlijk geen echt LovingLeiden-blog!

Hopelijk tot gauw weer blogs,
Laura

10 opmerkingen:

  1. Wat balen van je computer!! Hopelijk komt die weer snel terug.

    Ik doe graag mee met je goodiebag!
    Ben namelijk dol op verassingen...

    Groetjes, Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wil natuurlijk ook graag meedoen met je goodiebag! Of ben ik uitgesloten voor deelname...
    ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. haha, ik was een van diegene die moeite had met een reactie plaatsen, dit is natuurlijk veel makkerlijker. Ik doe graag mee voor een goodiebag! Doe je er wel voldoende visitekaartjes in zodat de winnaar veel reclame voor je kan maken! Groeten
    Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hè dat is knap vervelend als de apparatuur niet werkt zoals zou moeten.
    maar hopelijk heeft apple het snel verholpen.
    Natuurlijk volg, en blijf ik je volgen,ook al val ik misschien niet in de prijzen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oei, is familie uitgesloten van deelname? Want een goodiebag van lovingleiden zie ik wel zitten ;)
    X Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nee hoor, iedereen mag meedoen! Ik laat een computerprogramma'tje een random nummer kiezen, da's wel zo eerlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wij melden ons ook aan voor jouw LOTTO. Of liever gezegd ik. Dan kan Wil ook een reactie geven. En natuurlijk ook kans op een goedie, ha,ha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Om kans te maken voor z'n leuke goodie lijkt mij wel wat. Die past wel bij andere goodie's die wij hebben.

    PS; "Dus nu even niet" computeren Marcel?????

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou dan kan ik toch zeker ook niet achterblijven.
    Tenslotte wil ik ook best de hoofdprijs winnen.
    Al weet ik helemaal niet wat ik me bij "goodiebag" moet voorstellen.
    Groetjes van je pa.

    En kom op mensen volg mij maar...........
    hoe meer zielen hoe meer vreugd.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Laura.

    ik wil ook wel meedoen aan de Goodiebag!!!

    BeantwoordenVerwijderen