zaterdag 25 juni 2011

Leuke stoffies

Twee weken terug is Gijs geboren, het zoontje van een vriendin van mij. Na een ernstig inspiratieloze week bedacht ik me dat ik wel graag een knuffelbeest voor hem wilde maken, om per post te versturen, in plaats van een kaartje. 


Maar ja... alwéér een jongetje geboren, en mijn 'handschrift' is toch best wel meisjesachtig te noemen. Ook manlief was het met me eens dat we hem geen knuffelbeest van roze bloemetjes-stof konden toesturen. Dus moest er geshopt worden! 


Leuke stoffen zijn een dure aangelegenheid, maar voor een beest heb je gelukkig aan een klein stukje al genoeg. En laat je nu op de site van het Belgische Vermiljoenshop.be ook per 10 cm. kunnen bestellen! Na nog een kleine week ongeduldig voor de brievenbus liggen werden mijn mooie nieuwe stofjes vanmorgen bezorgd:










En nou mogen jullie raden welke stof ik gebruikt heb voor het knuffelbeest van de kleine Gijs... 
Daarnaast gaan de andere stofjes voornamelijk gebruikt worden voor een nieuwe beestenbende-serie, dus: wordt vervolgd!


Fijn weekend,
Laura

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen