zondag 8 mei 2011

Moederdag deel 1

Alweer een gelegenheid om een zelf geknutseld kadootje te geven. Na een weekje twijfelen en inspiratieloos ronddraaien zag ik de knipseltjes van gaatjeskarton weer liggen. En ineens viel me op dat de kleine vierkantjes best eens aan elkaar gezet zouden kunnen worden om zo een feestelijke slinger te vormen. Vorig jaar kregen de vaders een slinger, maar dit jaar zijn de moeders dus aan de beurt!
Als verpakking heb ik een doosje hergebruikt dat ik zelf voor mijn verjaardag kreeg. Het printje paste er niet zo goed bij, dus heb ik het doosje beplakt met scrapbook-papier:


De binnenkant van het doosje is bekleed met papier waarop fel gekleurde bloemen gedrukt staan.

De letters op de slingers horen bij het scrapbook-papier van het doosje. Ieder vierkantje heeft een letter en ze zijn onderling aan elkaar vastgemaakt met splitpennen.


De spatie is een uitgeknipt hartje.



Fijne moederdag!
Tot blogs, Laura

1 opmerking:

  1. Heel mooi en origineel.
    Ik ben er heel blij mee.
    Volgend jaar hang ik hem zeker weer op.
    Liefs, mam

    BeantwoordenVerwijderen