donderdag 26 mei 2011

Mindfull borduren

Ik heb het, geloof ik, helemaal te pakken! Het borduurvirus!! Het vogel-project is even blijven liggen omdat ik meer zin had om een eigen ideetje uit te werken.

Sinds een jaar of anderhalf 'verzamel' ik interessante, inspirerende of gewoon grappige teksten. Het leek me wel leuk om die eens lekker ouderwets in kruissteekjes te borduren, maar dan in de vrolijke kleurtjes waar ik zo gek op ben, gepresenteerd in een simpel wit fotolijstje van de Xenos (10x10 cm.). Het resultaat:





Deze lijstjes gaan de kast in, want ik ben een voorraadje aan het opsparen. Voor een webshop ben ik dus te gemakszuchtig; hij bleek gesloten te zijn! Hmmm... waarschijnlijk omdat ik er nooit meer op keek... Maar verkopen kan natuurlijk ook anders. Graag zou ik eens op een craftymarkt willen staan met mijn eigen handgemaakte spullen. Dan moet ik dus wel eerst stoppen met alles weg te geven (Nou ja, soms ga ik nog wel wat weggeven, want dat is gewoon leuk: zie volgende blog!) en het 'lopende-band-werk'-idee even uit mijn hoofd zien te krijgen.

Nu is eerst die vogel weer aan de beurt, en dán liggen er nog wat Xenos-fotolijstjes op me te wachten voor meer teksten, en dán heb ik nog wat andere ideëen met borduursels, en dán wil ik weer verder met de beestenbende, en dán, en dán....  

Tot de volgende blog,
Laura

1 opmerking:

  1. Erg leuk die geborduurde schilderijtjes.
    Vooral de eerste 2 spreken me erg aan.
    Van wie heb je dat creatieve toch ??

    BeantwoordenVerwijderen