vrijdag 20 mei 2011

Kunstige kralen

Tijdens onze vakantie zijn de op moederdag gemaakte glaskralen opgehaald door mijn moeder. Ik kon natuurlijk geen hele week wachten, dus kreeg ik dezelfde avond nog een fotootje doorgemaild van mijn lieve mama!

Hieronder het resultaat van een middagje glaskralen branden:

De gastvrouw, Janet, had ze aan een lintje geregen en mooi verpakt in organza zakjes. Ziet dat er even gezellig uit! Ik moest wel goed kijken welke nu ook alweer van mij waren, want we hadden blijkbaar alledrie een voorkeur voor blauw, groen en paarse tinten...


Maar ook daar had moeders aan gedacht! Want ik kreeg ook nog een tweede foto opgestuurd, waar alleen mijn kralen op staan. Ik ben best tevreden, ze zijn leuk geworden. En ik kom ze gauw ophalen hoor mam!

Kus, Laura

1 opmerking:

  1. Hoi Laura, mooie kralen! Waar heb je ze gemaakt? Ik ben ook op zoek naar zoiets, kom uit Leiden en zag dat jouw blog lovingleiden heet... vandaar :-)
    Groet!

    BeantwoordenVerwijderen