zaterdag 21 mei 2011

Hoera!

Sinds gisteravond ben ik de trotse eigenaresse van de domeinnamen:

www.lovingleiden.nl en www.lovingleiden.com !!!



Nu is het bijhouden van dit blog vooral een hobby, maar het is toch ook wel heel nuttig:
- Ik vind het leuk om zo te kunnen oefenen met het schrijven van stukjes tekst.
- Dit blog geeft me net een extra duwtje in de rug om ook creatief bezig te zijn náást mijn vaste baan.
- Het is een soort naslagwerk van alles wat ik met plezier doe en maak, zodat ik af en toe zelf even terug kan kijken.
- Dat wat ik maak niet meer doelloos in de kast eindigd, maar ook echt door anderen gezien kan worden (en ik vaak ook leuke commentaren ontvang, dank daarvoor!) maakt het een stuk leuker om te doen.
- En heel héél misschien... is het ook een klein beetje een manier om mijn familie (en mijn lieve moeder in het bijzonder) te laten zien dat het goed met me gaat. Want zoals ik de afgelopen jaren wel gemerkt heb: hoe creatiever ik bezig ben, hoe beter ik in mijn vel zit.

Maar stel nu dat ik ooit, in de verre toekomst, toch de mogelijkheid krijg om van mijn hobby mijn werk te gaan maken dan zijn die domeinnamen in elk geval van mij! En dat is een fijn gevoel. Tot die tijd word mijn blog gelinkt aan de bovenstaande websites.

Tot blogs, Laura

2 opmerkingen:

  1. Kijk, dat is leuk om te lezen zeg! Ik lees je blog altijd met veel plezier, en hoop nog vele creatieve uitspattingen van je te mogen bekijken!
    Slim dat je de domeinnamen vastgelegd hebt, je weet nu hoe het ook kan lopen ;) Helaas is mijn naam niet meer te 'redden' dus ik zal me er of bij neer moeten leggen of een nieuwe naam moeten bedenken...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. HOERA !! Deze blog maakt mij heel blij.
    Liefs, mam

    BeantwoordenVerwijderen