dinsdag 26 juli 2011

Volgers gezocht! Beloning: goodiebag!!!

Een hele tijd geleden heb ik op mijn blog gezet dat het me zo leuk leek om een goodiebag te verloten, met leuke (en deels handgemaakte) spulletjes, zoals ik ook regelmatig op andere blogs lees. Het was de bedoeling om dat te doen wanneer ik 25 volgers had, als ik het me goed herinner...

Nu loopt het met de volgers dus niet zo hard, maar toevallig kwam ik er van de week achter dat ik op 26 augustus alweer een jaar lang aan het bloggen ben!!! En dit éénjarig jubileum lijkt me ook reden genoeg om een leuke goodiebag te verloten, nietwaar?


Op 26 augustus 2011 verloot ik een goodiebag onder mijn volgers!!!

Dus lees je mijn blog regelmatig en heb je ook interesse in een leuke goodiebag? Meld je dan nu aan als volger, is zo gebeurd en kost je niets. Klik in de rechter kolom op de button onder het kopje 'volgers' en de rest wijst zichzelf.

Wat er precies allemaal in zal zitten blijft voorlopig nog even een verrassing, maar in een LovingLeiden goodiebag hoort natuurlijk wel een beest uit de 'beesten-bende'-serie!


En... surprise!!! De winnaar mag zelf een beest kiezen uit het boekje, wat ik zal maken. Er kan gekozen worden uit alle eerder gemaakte beesten, maar het is natuurlijk ook zomaar mogelijk dat jij heel graag Aristide de Kariboe wil hebben, of Balthazar de Vos, of Honoré de Bunzing, of Prosper de Buldog, of Hector de IJsbeer...

Tja, het leven zit vol keuzes :D

Op naar een nieuw jaar, vol kleur en mooie spulletjes!
Tot de volgende blog,
Laura

1 opmerking: