vrijdag 15 april 2011

Tegen de pijn

Dit had ik al eerder gezien op internet, maar het was niet meer verkrijgbaar. Dus toen ik er in een winkeltje onverwachts tegenaan liep kon ik het natuurlijk niet laten liggen.

"Is het een kadootje, mevrouw?" Ja, voor mezelf! Dus in plaats van mooi PIP inpakpapier kreeg ik mijn aanwinst mee in dit vrolijke zakje, wat ik trouwens net zo leuk vind:





Als dát niet helpt bij een klein pijntje, alleen het idee is al geweldig toch? (Voor wie het niet snapt: het zijn pleisters in cupcake-vorm!!!)

Tot blogs,
Laura

2 opmerkingen:

  1. Oooo!!! Die wil ik ook! had ik mooi op mn arm kunnen plakken vorige week :D
    En wat is de free price inside?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een stickertje van een cupcake, maar daar kwam ik na de foto's pas achter :) Ik zal je er een keer een paar geven, ze passen goed bij je blog.

    BeantwoordenVerwijderen