zaterdag 16 april 2011

Paas versieringen

Het is zover... het is weer voorjaar: zonlicht, zingende vogeltjes en alles wordt weer groen. En dat moet gevierd worden!!
Zo atheïstisch als wij ingesteld zijn gebruik ik Pasen om te vieren dat het weer voorjaar is. Daarmee voor het gemak alle godsdienstige verhalen vergetend die ik op de basisschool meegekregen heb, en volledig voor de commercie te kiezen: kom maar op met die boter in de vorm van een kip!

Het levert ieder jaar wel weer een discussie op ("Hoéveel zei je dat die versieringen kosten??? Zijn ze van goud gemaakt ofzo!?!" of: "Mij best, maar ìk help niet met versieren, het is jou ding.") maar ook dit jaar komt er weer een paastak, in vol ornaat, en daarmee haal ik meteen het voorjaar in huis.

Onderstaande paastak-hangers heb ik dit weekend in elkaar geknutseld. Wat resten scrapbook-papier, lint en belletjes, meer was er niet voor nodig:


In close-up, voor- en achterkant:




Morgen gaan ze op de post, als een soort van paas-kaart. Heb op de enveloppen maar even vermeld dat er een kaart met belletje in zit, de AIVD heeft het zo al druk genoeg lijkt me...

Tot blogs, Laura

3 opmerkingen:

  1. Ik heb ondertussen begrepen dat één van de hangers helemaal niet is aangekomen... Dus hierbij: Pap en Mam, dit is wat er eigenlijk in die lege, beschadigde envelop hoorde te zitten!

    Kus, Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hm, ook hier (nog?) niets. Al ga ik er nu wel meteen van uit dat er één naar ons verstuurd is ;)
    Ik wacht met spanning af.
    En ik vind ze erg leuk trouwens!
    Groetjes Lin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. pap en mam stolk16 april 2011 om 21:14

    Ohhh hartstikke leuk zeg.

    Het zal toch niet waar zijn dat je mooie
    paaskaart met bel, de paastak in het
    distributiecentrum van TNT hangt op te fleuren !!!

    BeantwoordenVerwijderen