dinsdag 19 april 2011

Als er één schaap over de dam is...

En ja hoor, we gaan gewoon nog even door met de flauwe beesten-grappen. Eind vorige week ontving ik namelijk een mailtje van Martine. Ze wilde graag twee zusjes voor Maarten het Schaap, om aan haar nichtjes kado te geven.
Daar liet ik mijn klei-figuurtjes natuurlijk meteen voor liggen, en nog hetzelfde weekend werden er twee beestjes bijgemaakt: 'Jorien het Schaap' en 'Ella het Schaap' kunnen aan de kudde worden toegevoegd. Maar niet voor lang, want ze staan al ingepakt en wel te wachten op hun nieuwe eigenaresses: Jorien en Ella!


Nieuw is het staartje aan de achterkant. Kon ik meteen mijn nieuwe pompon-maker uitproberen. En in tegenstelling tot het gepruts, vroeger op school met kartonnen cirkels, is het met dit handige apparaatje een fluitje van een cent!

Deze keer had ik even geen zin in een zoektocht naar een mooi bloemig plekje om te fotograferen. Dus op naar mijn schoonouders! Daar staan de bloemen in de tuin er (zoals altijd, hoe doen ze dat toch???) prachtig bij, dus de foto's waren snel gemaakt.




Naast het pompon-staartje hebben deze beestjes nog wat extra's meegekregen. Aan het ene uiteinde van de sjaal heb ik een strikje met bel vastgemaakt. Dus nu rinkelen ze vrolijk als je ermee rondloopt.

Ook over de verpakking heb ik nagedacht, want een mooie verpakking is het halve kado. Van de tuinfoto's heb ik een 'pollaroid'-kaartje gemaakt met de namen van de meisjes / knuffels erop.

Het zakje sluit met splitpennen, de pollaroid zit aan de voorkant en mijn visitekaartje aan de achterkant.





Dank je wel voor de leuke opdracht, Martine! Hopelijk zijn je nichtjes er blij mee. (Misschien kun je nog een leuke foto van ze sturen?)

Tot blogs,
Laura

1 opmerking:

  1. Wat een schattige wollige eeh lollige schaapjes! en zo gaaf verpakt met die polaroid erop! Het zijn de kleine accenten die het helemaal af maken, superkado!

    BeantwoordenVerwijderen