donderdag 24 maart 2011

Theofiel de Ezel

Dit is Theofiel de Ezel, die mijn zusje wel wat leek. Ook hij zag op zaterdagmiddag het levenslicht, na enig gepuzzel en een ritje naar de stoffenwinkel omdat ik toch écht grijze fleece nodig had om deze ezel te kunnen maken.


Om Theofiels nek zit een lintje met een echte bel, waar we regelmatig om moesten lachen tijdens de 'fotoshoot'. Bij iedere drempel waar ik overheen fietste kon ik het niet laten om naar manlief te roepen: "Dat is Theofiel!!!". Op sommige plekken konden we sowieso rekenen op nogal wat bekijks... Wát nou mensen!?! Hebben jullie nog nooit iemand gezien die foto's maakte van knuffelbeesten, tussen de bloemen in het parkje???


En Lin, wat vind je ervan?

Tot blogs,
Laura

2 opmerkingen:

  1. Wat een schatje! Heeft hij nou twee broeken in zijn garderobe of is dat 1 broek met twee verschillende kanten??? En die bel, die doet het hem hoor! Toppertje ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leek me wel leuk om de voorkant een ander stofje te geven dan de achterkant :D

    BeantwoordenVerwijderen