woensdag 30 maart 2011

Marcella de Koala

Hierbij alweer het achtste beest: Marcella de Koala. Ik heb het driedubbel gecheckt maar volgens mijn boekje is dit dus een koala... Tja, ik weet het ook niet maar ze ziet er in elk geval leuk uit! Kijkt een beetje sip, maar ik heb gewoon het patroontje gevolgd...


Ook Marcella mocht mee naar het parkje achter ons huis.
De laatste foto is héél snel gemaakt bij de AH voor de deur. Omdat ik deze koala graag bij de AH binnen in het vriesvak wilde fotograferen, maar ik durfde niet, heb ik genoegen genomen met deze foto. Vond ik ook best grappig.


Morgen is alweer het laatste beest aan de beurt!

Tot morgen,
Laura

2 opmerkingen:

  1. Op wiens fiets maakt Marcella daar illegaal een ritje??? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geen idee. Waarom denk je dat ik die foto zo snel gemaakt heb ;) hahaha!

    BeantwoordenVerwijderen