dinsdag 15 maart 2011

Druk...

Pfff... 't is alweer even geleden dat ik aan het bloggen was. Extreme drukte op het werk slokt momenteel al mijn energie en helaas ook al mijn creativiteit op.

Maar er liggen al hopen ideeën te wachten op uitvoering, écht waar! En afgelopen weekend kwam daar weer iets bij. Of nou ja, eigenlijk 50 nieuwe ideetjes...

Bij de Bruna vond ik onderstaand boek:

'Knuffels om te naaien' alleen de titel deed me al lachen, maar van de knuffelbeestjes die erin staan word je ook héél erg vrolijk!

Nog drie weken aanpoten, dan waarschijnlijk een weekje knock-out om bij te komen en dan ga ik weer leuke dingen maken. Ik moet alleen nog even kiezen tussen: Anatool de Wasbeer, Erika de Zeug, Honoré de Bunzing, Jacobus het Kuikentje, Theofiel de Ezel of Snip de Kip. Dat word dus één grote beestenbende!

Tot blogs,
Laura

2 opmerkingen:

  1. Dubbelzinnigheden zijn ons vreemd, toch kon ondergetekende een lach niet onderdrukken.
    Persoonlijk zou ik als eerste voor Erika de Zeug gaan.
    Maar dat is omdat ik spaarvarkens verzamel !!!!
    Nou meid, nog effe doorbijten, en je dan weer lekker creatief gaan uitleven.
    Liefs, mam.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. :p hihihi, Theofiel de Ezel klinkt toch ook erug grappig ;)

    BeantwoordenVerwijderen