donderdag 31 maart 2011

Anatool de Wasbeer

Vandaag is het de beurt aan weer een nieuw beest. Op vrijdagmiddag werden haar patroondeeltjes geknipt, op zondag werd ze in elkaar gestikt, haar (Of is Anatool een mannelijke naam???) lijfje volgepropt met vulling en voila: daar is Anatool de Wasbeer!


Ook Anatool had het naar haar zin in het park. Vooral de tweede foto zal ze leuk gevonden hebben. Achteraf gezien heb ik haar met haar kont midden in de brandnetels gezet! Daar kwam ik pas achter toen mijn knie pijn begon te doen... Maar ze gaf geen kik, wat een bikkel!!!


Met de staart tussen de benen nemen Anatool en de rest van de beestenbende afscheid.
Hierbij is er alweer een einde gekomen aan het beest... uh... feest!

Honoré de Bunzing, Aristide de Kariboe, Arseen de Spitsmuis, Prosper de Buldog en de andere beesten in het boekje zullen moeten wachten tot een volgende keer. Nu is het tijd om weer eens wat anders te gaan knutselen!

Tot blogs,
Laura

3 opmerkingen:

  1. He wat jammer! Ik keek er al naar uit wat voor geinige creatie er weer zou verschijnen! Anatool is ook wel erug leuk zeg, vooral die lekkere bontstaart :P
    Je zou een groepsfoto moeten maken ;)
    Tot morgen! groetjes Lin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed idee! Ik neem ze morgen wel mee. Neem jij dan ook Theofiel mee? Dan kan hij er ook bij :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tuurlijk! Theofiel heeft nu al zin in de dierenreünie :p

    BeantwoordenVerwijderen