zondag 27 februari 2011

Verslaafd...

De shoptrip naar Parijs heeft me niet alleen een doosje overheerlijke, gekleurde koekjes opgeleverd... Nee, ook mijn collectie notitieboekjes is weer een stukje uitgebreid.

De afdeling papierwaren van warenhuis Lafayette leverde me dit mooie boekje op:
De geweldige illustratie van een meisje dat een slinger poppetjes uit een boekje geknipt heeft trok onmiddelijk mijn aandacht. Het elastiekje zit er los omheen.

Nadere bestudering leerde me dat de pagina's binnenin lichtblauw zijn, met een vage print op de achtergrond, en dat het vastzit met een stiksel op de rug van het boekje (nog net zichtbaar op de eerste foto).

Zo, weer een nieuwe aanwinst erbij! Gelukkig zorgt het kleine formaat ook voor een hoog schattigheids-gehalte, want daardoor is er nog plek genoeg over in mijn kastje met notitieboekjes verzameling. En dat is erg fijn omdat ik volgende week nog naar Londen ga!!! :)

Tot blogs,
Laura

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen