vrijdag 4 februari 2011

Uit de oude doos...

Meestal schrijf ik aan het begin van de maand de verjaardagskaarten voor een hele maand. Die liggen dan netjes geschreven, dichtgeplakt, gepostzegeld en op volgorde van datum te wachten, klaar om verstuurd te worden in plaats van vergeten...

Aan het begin van het jaar hou ik me daar nog netjes aan, maar tegen het eind van het jaar schiet het er vaak bij in door alle drukte op het werk en de feestdagen in december. (Shame on me!) Maar daarna is het dus meteen weer een goed voornemen voor het nieuwe jaar. En eigenlijk ook zo'n beetje mijn enige goede voornemen, zoals ik ook al vertelde aan de meneer van de sportschool waar we al 3 jaar geen lid meer van zijn, maar die dat geen enkele reden vond om me begin van dit jaar op te bellen om 9 uur 's avonds om te proberen me opnieuw over te halen terug te komen, en die ein-de-lijk opgaf toen ik droog mededeelde dat hij me er met geen stok terug naar binnen geslagen krijgt...

Maar goed, ik was gebleven bij de verjaardagskaarten. Bij het schrijven van de februari-jarigen kwam ik deze kaart tegen:

Het is een oudje, van voor het blog-tijdperk, maar wel helemaal zelfgemaakt en ik vond hem nog zo leuk dat ik er (nog) geen afstand van kon doen. Misschien volgende maand... Maar voor nu verdient hij een plaatsje op mijn blog.

Fijn weekend,
Laura

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen