woensdag 2 februari 2011

Nog meer kadootjes!

Zoals ik eerder al eens vertelde vind ik onverwachts post krijgen héél erg leuk. Maar onverwachts kadootjes per post krijgen is nog véél leuker!

Deze verjaardagskaart kreeg ik gisteren:
De voorkant is bekleed met vrolijke bloemetjes stof en eronder zit een laag padding. Er overheen zijn satijnlintjes gespannen die vastgezet zijn met knoopjes. Het kaartje zit er los ondergeschoven. En dat is ook juist de bedoeling: je kunt er kleine fotootjes, notities etc. tussen schuiven, eigenlijk een soort mini-memobord dus!

Maar in de envelop zat nog meer... Manlief had zijn kado al open gemaakt en was zo bij-de-tijd geweest om de onderkant van het zakje voorzichtig open te knippen, in plaats van de hele bovenkant eraf te rukken. Goed idee! Heb ik dus ook maar gedaan, zodat het nu nog allemaal mooi op de foto kon, en bewaard kan worden. Want een kadobon zo verpakken vind ik een ontzettend leuk idee:


Meer kaartjes? Kijk op Kim's Kaartjes, voor de link zie rechter kolom.

Tot blogs,
Laura

P.s. Het is inderdaad precies wat ik allemaal leuk vind: van de kleurtjes en het stofje tot de lintjes en de knoopjes. Dank je wel!

2 opmerkingen:

  1. Alsjeblieft en vooral Graag gedaan!
    Is met veel liefde gemaakt!
    Ik vond die verpakkingen van die kadobonnen altijd zo suf dat ik zelf maar iets heb gefabriceerd en dan is het helemaal leuk als het een vermelding op je blog krijgt.
    Het was trouwens niet makkelijk om iets orgineels te maken aangezien je zelf van die prachtige dingen maakt!

    Liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hartstikke mooie cadeautjes zeg.
    Zeker leuk om te krijgen.
    Complimenten voor Kim.
    Groetjes
    uit Sleeuwijk.

    BeantwoordenVerwijderen