zaterdag 26 februari 2011

Mais oui, Paris!

Deze week bracht mijn werk me in de wereldstad Parijs. En dat klinkt écht veel beter dan het in werkelijkheid is, vooral om half 5 's morgens, als de wekker gaat...
En ook om kwart voor 6, als ik manlief de opdracht geef om alle snelheidsregels aan zijn gymp te lappen om me maar op tijd op Schiphol te krijgen! We waren een beetje laat omdat ik nog moest pinnen zodat ik in Parijs mijn geliefde 'Macarons' kon kopen...

Maar het is gelukt! Om 9 uur 's avonds stapte ik dodelijk vermoeid en met flinke hoofdpijn ons huisje weer binnen, mét het felbegeerde tasje van Ladurée.




Ennuh... lief, als er een boete binnenkomt: ik betaal! Maar nu is het eerst tijd voor een koekje :)

Tot blogs,
Laura

2 opmerkingen:

  1. Te mooi om op te eten !!!!!
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Te lekker om niet op te eten!!!
    De witte (vanille) en de bruine (chocolade) zijn al op, hmmm...

    BeantwoordenVerwijderen