zondag 27 februari 2011

Inspiratie

Met vriendelijke dank aan Bol.com is ook mijn verzameling inspiratieboeken weer een stukje uitgebreid de afgelopen week:


In 'Paper + Craft' staan 25 kadootjes, versieringen en accessoires die je zelf kunt maken van papier. Alle templates kunnen van internet gedownload worden en er staat een uitgebreide (Engelse) beschrijving bij. Iets uit dit boek maken staat hoog op mijn to-do-list, wanneer het weer wat rustiger is.


Het boek 'Paper Fashions' vond ik leuk omdat ik vroeger graag zoiets had willen hebben. Kan mij het schelen dat ik waarschijnlijk niet meer tot de doelgroep behoor, met mijn 31 jaar. Of dat ik al styliste ben van beroep.
Ik ga, zodra ik weer rustig de tijd heb, lekker aan de slag met al het bijgeleverde papier, lintjes, kralen, pailletten, lijm en schaar. Die ieniemienie kledinghangertjes vragen erom om volgehangen te worden met vrolijke en kleurrijke papieren creaties!

Tot blogs,
Laura

1 opmerking:

  1. Doelgroep !! ?? Wat geef jij daarom.
    Hartstikke leuk toch.
    Als je er maar veel lol in hebt.
    Er vinden vast weer heel veel mooie creaties het
    levenslicht.
    Groetjes.
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen