donderdag 13 januari 2011

Wat krijgen we nou?

Nog twee nachtjes slapen en dan is het zover: tijd voor de high tea!

Behalve dat het water me al in de mond loopt is dit blijkbaar ook een grote bron van inspiratie. Na de etagere wilde ik ook nog een menu kaartje. En na het maken van de verjaardags-uitnodiging wist ik al precies hoe het eruit moest komen te zien!

Het resultaat? Een lief menu kaartje dat ik op de borden ga neerzetten bij het dekken van de tafel. (Of decoreren, misschien is dat een beter woord.) Het kaartje is ongeveer net zo zoet als de eerste 5 'gerechtjes' die geserveerd gaan worden, kijk zelf maar:


Op de plaats van de stippellijn heb ik het kaartje (met de naaimachine) vastgestikt op zilverkleurig karton. Daardoor kon ik het op die lijn een beetje omvouwen, waardoor het rechtop blijft staan. Het zilverkleurige karton steekt aan alle kanten een paar millimeter uit.

Na zaterdag volgt er nog wel een foto van dit schattige kaartje zoals het helemaal 'af' op tafel stond tijdens de high tea.

Tot blogs!
Laura

2 opmerkingen:

  1. Wow wat een geweldig kaartje! Het kan niet anders dan dat die high tea een geslaagd feestje wordt!

    Groetjes, Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jee, wat snoezig! echt knap dat je dat kan maken!
    Fijne high tea, lekker snoepen ;)

    Gr. Lin

    BeantwoordenVerwijderen