donderdag 13 januari 2011

Hoera!!!

We zijn weer bijna jarig. Deze maand worden manlief en ik sámen 65 jaar! En néé, ik ga niet zeggen welk deel daarvan van mij is...

Al een tijdje wilde ik een nieuw idee van fotobewerking uitproberen, en dit leek me wel een leuk moment. In plaats van de standaard mail om mensen uit te nodigen heb ik er een uitnodiging bijgedaan als attachment.
Ik had hem graag als echte kaart willen versturen, met kralen geborduurd op de plek van mijn ketting, maar het was een beetje kort dag... dus toch maar weer gebruik gemaakt van e-mail.


Uiteraard eerst toestemming gevraagd aan manlief, maar na een paar minuten 'wennen' kon hij er wel om lachen en mocht het de familie rondgestuurd worden. Aan mijn eisen voldoet het in elk geval: vrolijk, kleurrijk, lekker fout en het heeft geen enkele functie, behalve dan dat ik er blij van word!
En aan de leuke reacties te merken vond de rest van de familie het ook wel grappig... :D

Tot blogs,
Laura

3 opmerkingen:

  1. Leuk kaartje! Grappig, jullie vallen in precies dezelfde leeftijd als wij. Wij worden ergens halverwege februari ook samen 65!

    Groetjes, Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat grappig die etagere hoe kom je op het idee. Je krijgt er zo al trek van. Veel plezier met jullie vrienden.Zelf getypt.Liefs mam.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hartstikke leuke kaart.
    Wij zijn van de partij hoor !!!
    Tot volgende week.
    Liefs,
    pap en mam stolk

    BeantwoordenVerwijderen