zaterdag 22 januari 2011

Happy Birthday to me...

En happy was het zeker! Na jaren er niets aan gedaan te hebben, werd ik deze week wel 3x verrast op mijn verjaardag, door mijn lieve man.

Het begon al vroeg, om even over zessen hoorde ik de deur zachtjes opengaan... Halverwege 'Lang zal ze leven' volgde er gestommel en gevloek, begeleid door de mededeling: "Effe wachten hoor!" (het openen van de deur deed het kaarsvlammetje uitgaan, haha!) Een minuutje later kwam hij alsnog binnen met verrassing nr. 1: een muffin met kaarsje, waarmee ik een wens mocht doen bij het uitblazen.

Verrassing nummer 2 was later op de dag. Na thuiskomst van mijn werk bleek hij slingers te hebben opgehangen!!! En gekocht dus, want die hebben we nooit gehad in al die jaren dat we al samenwonen. En inderdaad... het leek bijna niet mogelijk, maar mét slingers voelde ik me nog net een beetje meer jarig dan ik me de hele dag al voelde.

De laatste verrassing was tijdens het koken. Manlief ging even het oud papier wegbrengen en bleef net wat langer weg dan normaal... Na alweer een hoop gestommel werd me toegeroepen of ik even wilde 'helpen'. Toen ik de deur opendeed stond mijn aller-aller-allerliefste man (van de hele wereld) daar met een enorme bos donkerrode rozen.

Ja, ja, 31 stuks! Ik heb het op mijn werk zo vaak moeten herhalen dat het me ondertussen niets meer kan schelen. Daar komt bij dat ik me nog steeds 28 voel, en dat lijkt me toch het belangrijkste, nietwaar? Hieronder nog een mooie close-up waarop de kleur beter klopt met de werkelijkheid, dan op de foto hierboven.

Dank je wel voor de leuke verjaardag, lief! Ik hou van je.

Kus, Laura

6 opmerkingen:

  1. Nog van harte hoor zus. En wat heeft Marcel er een werk van gemaakt, hij legt de lat wel hoog voor de rest van de mannen hoor, en zo hoort het ook ;-) Prachtige bos rozen hoor!
    Tot morgen, groetjes Lin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee Lin,
    Ik kreeg zoiets ook al op mijn werk te horen ;)
    tot morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog gefeliciteerd met je verjaardag!

    Groetjes, Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Charlotte,
    Dank je wel. Voor jullie is het in februari, toch? Dus jullie ook alvast gefeliciteerd :)
    Groetjes, Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Laura & Marcel,

    Hartelijk Gefeliciteerd met jullie verjaardagen.
    Ronald zat vanmorgen al bijna in de bus oen ik hem belde dat ik liever had dat hij even met mij meeging. Gelukkig was alles goed, maar de schrik zat er wel even in.
    Jullie kadootje ligt hier nog op de kast te pronken. Nu nog even bedenken hoe we het zo snel mogelijk bij jullie gaan krijgen.
    Sorry dat ik weer 'roet in het eten' heb gegooid. Hopelijk wel een leuke dag geweest!

    Liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Kim,
    Zit daar nu maar niet over in, dat kan ons echt niet schelen! Als alles maar goed gaat, dat is het belangrijkste.
    Het was een leuke, gezellige maar drukke dag. Zijn nu even aan het bijkomen ;)
    Zorg goed voor jullie zelf!
    Groetjes, Laura en Marcel

    BeantwoordenVerwijderen