maandag 20 december 2010

Uitnodiging

Zaterdag is het alweer kerst, wat vliegt de tijd! Op eerste kerstdag zijn we uitgenodigd door mijn zusje. Kan ze zich eens lekker uitleven in haar nieuwe keuken...

Ze vroeg me een uitnodiging te maken, áls ik zin had en áls ik tijd had. Nu is die uitnodiging alleen voor onze ouders, manlief en ondergetekende, dus eigenlijk was het een beetje onzin. De dag was bekend, de locatie was bekend, alleen moeders weet het tijdstip nog niet. En dat had natuurlijk ook met één telefoontje opgelost kunnen worden.

Maar dat geeft helemaal niets, er is altijd een reden om een leuk kaartje te maken! Digitaal dit keer maar weer, want met al die sneeuw verwacht ik niet dat het anders op tijd aankomt:


Als we hiermee niet vrolijk het kerstweekend in gaan weet ik het ook niet meer!
Alvast hele fijne feestdagen toegewenst allemaal!!!

x Laura

3 opmerkingen:

  1. Das een gezellige uitnodiging :D Uiteraard had je weer tijd en zin om iets te bedenken ;)
    Tot zaterdag, enne zorg voor een licht ontbijtje he!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee! Jij bent er snel bij zeg :D
    Ja, ja, licht ontbijt ik weet het. Maar wat dan als we halverwege ingesneeuwd raken? Je zou toch niet willen dat we omkomen van de honger ;) haha!
    Tot zaterdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat verstaan jullie onder een "licht ontbijtje"?
    eieren met spek ?? 3 croissants ?? roerei met toast en witte bonen in tomatensaus ?????
    Grapje, wij houden het bij een beschuitje, meer
    zal zeker niet nodig zijn.
    Tot zaterdag.

    BeantwoordenVerwijderen