maandag 6 december 2010

Flyer

Mijn zusje maakt de allerlekkerste taarten! Echt waar!

En bij de lekkerste taarten hoort natuurlijk ook een leuke flyer. Niet dat ik denk dat ze méér promotie nodig heeft dan de mond-tot-mond reclame van haar zeer tevreden klanten, maar toch kreeg ik vorige week het verzoek om een nieuwe flyer te ontwerpen.

De oude flyer zag er zo uit:
De voorkant

De achterkant

De nieuwe flyer mocht wat frisser, vrolijker en kleurrijker, een beetje á la Blond en PIP studio. Dat die benamingen mij erg aanspreken blijkt wel uit het feit dat ik, na een basisopzetje, de gehele flyer in een paar uurtjes op zaterdagavond, in elkaar gezet heb.

Het resultaat werd tussen de pepernoten, marsepein en een héle grote berg inpakpapier, afgelopen zondag, in één keer goed gekeurd! En vanaf heden ziet de nieuwe flyer van Tielse Taarten en zo uit:
De voorkant

De achterkant

Dus mensen... voor de allerlekkerste en allermooiste taarten of cupcakes: bestel bij Tielse Taarten! Zie ook: http://www.tielsetaarten.blogspot.com/ of: http://www.tielsetaarten.mijnalbums.nl/

x Laura

2 opmerkingen:

  1. :D Tja, wat moet ik daar nou op zeggen?!
    Je hebt weer een geweldige flyer in elkaar gezet. Ben er helemaal trots op dat ik straks kan vertellen aan iedereen dat MIJN zus die gemaakt heeft!

    X Lin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heeeeeeeeeeeel mooi meiden !!!!
    Zowel de TAARTEN als de FLYER !!!!
    M'n complimenten hoor.

    Liefs,
    Mam

    BeantwoordenVerwijderen