vrijdag 31 december 2010

Een nieuw jasje

Afgelopen woensdag is mijn vakantie dan ein-de-lijk begonnen!!! Geheel volgens eigen traditie is de eerste vrije dag besteed aan opruimen, stoffen, stofzuigen, boodschappen doen en vervolgens uitpuffen met een boek op de bank, bere-chagrijnig omdat ik die dag niets 'leuks' heb kunnen doen (geheel uit vrije wil, maar dat doet er op zo'n moment even niet toe, in alle vrouwelijke onredelijkheid...).

De tweede dag begon de vakantie pas écht. Tijd om (aldus manlief:) 'die tas met zooi die altijd in de weg staat als ik aan het stofzuigen ben' om te toveren tot iets leuks. Tijd om te knutselen!!! De ingrediënten:
Een shoppertasje met vrolijke print, een mini-kladblokje, knopen en gekleurde garens.

Het resultaat: notitieblokjes in een leuk jasje, met een sluiting van garens die om de knopen heen gewikkeld worden.



Het tweede blokje heeft een jasje gekregen van een andere shoppertas, van het kledingmerk Derhy Kids. Beide blokjes zullen zo ook terug te vinden zijn in de LovingLeiden webshop, zie ook de link aan de linkerkant van deze pagina.

Na een middagje lekker aangerommeld te hebben kon ik het helaas niet meteen op internet zetten, vanwege andere bezigheden. Waarover ik niets anders kwijt wil dan dat vanaf heden de woorden: 'visboer', 'gebakken mosselen' en 'kibbeling' in dit huis niet meer gebruikt mogen worden. Daarnaast wil ik iedereen vriendelijk verzoeken dat mocht je mij in de toekomst zien overwegen om ook maar iets van gefrituurde vis in mijn mond te willen stoppen, help me dan herinneren aan donderdag 30 december 2010! Bij voorbaat vriendelijke dank, ook namens manlief.

Tot blogs, Laura
P.s. Voor iedereen een heel gezond, gelukkig en kleurrijk 2011 toegewenst!!!

4 opmerkingen:

  1. Probeer "De Visgilde" in Oegstgeest eens. Erg lekkerrrrrrrrrrrrrrrrr toch????? 2e Kerstdag

    Liefs, Wil en André

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, dat was inderdaad heel lekker, en niet gefrituurd! Ik denk toch dat het daaraan lag, Marcel denkt eerder aan de mosselen...
    Voel me vandaag in elk geval een stuk beter :)
    Tot morgen!

    x Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Er is ons iets ontgaan,maar mogen we wel over
    "zeebanket" spreken ???
    Ik wil wel kwijt,dat ik een avondje uit weleens heb afgesloten in een nachttent met het eten van gebakken m.......!!!!!
    Dat heb ik geweten.
    Vraag de nadere details maar aan je vader !!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie spulletjes trouwens !!!
    Hoe verzin je het toch weer.
    Liefs
    Mam

    BeantwoordenVerwijderen