donderdag 4 november 2010

Verbouwing, ja nog steeds...

We zijn weer een klein stapje dichter bij een 'af' huis. Vandaag is ons nieuwe bed bezorgd!

Het had wat voeten in de aarde, maar met behulp van een verhuislift (ondanks windkracht 8) is het dan eindelijk zover... vanavond slapen we niet meer op de grond! Nee, vanavond slapen we zover boven de grond dat je er bijna hoogtevrees van zou krijgen. Hahaha!!!

Ik hoor het manlief nog zeggen: "Nee hoor, dit bed is net zo hoog als het vorige. Het komt gewoon omdat we al wekenlang op de grond liggen dat dit bed zo hoog lijkt."


Maar wat zullen wij lekker slapen vannacht!!! (Ik hoop wel dat als ik 's nachts naar het toilet moet ik er erg in heb dat ik niet meer op de grond lig...)

x Laura

4 opmerkingen:

  1. Wat een bed, lijkt wel een stapelbed! ha,ha,ha.
    Is tie al uit uitgeprobeerd?............... Of toch nog niet???????........... Slaap lekker vannacht.
    Liefs, Pap en Mam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou het resultaat mag er zijn.
    Ziet er prachtig en uitnodigend uit.
    Als jullie daar niet lekker in slapen, nou dan weet ik het niet meer.
    Goeie nachtrust gewenst.
    Lieve groetjes,
    pap en mam.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Op de foto lijkt het inderdaad ook een heel hoog bed! En??? Lekker geslapen afgelopen nacht?

    Groetjes, Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, we hebben heerlijk geslapen! Wel even wennen, maar wat een luxe :)
    En in het echt is het nog veel hoger dan op de foto lijkt, als ik op de rand zit hangen mijn voeten zo'n 10 cm. boven de grond. En ik ben toch niet één van de kleinsten met mijn 1.74 m.

    Groetjes, Laura

    BeantwoordenVerwijderen