donderdag 4 november 2010

Post!

Gisteren kregen we post, heel veel post, en ook hele leuke post! Dat gebeurd niet vaak, maar daarom is het des te leuker als het wel een keer gebeurd. (En we zijn niet eens jarig!)

Wat er zoal bij ons in de bus viel? Allereerst een fantastisch knip-en-plakwerk van mijn lieve zus, met foto's van mijn neefje, om me op te vrolijken. Maar ook een beterschapskaart voor manlief, een DVD met E-boeken van een oud-collega (om te kunnen testen op de I-pad) en een pakketje met onbekend handschrift... spannend!

Ik was het alweer helemaal vergeten. Van de week een leuke webshop gevonden in de Flow, en meteen een bestelling geplaatst:

Hele coole super-kitscherige applicaties, om op stof te kunnen strijken. Wat ik er precies mee ga doen? Géén idee!!! Zoals altijd verzamel ik spullen die me inspireren, puur op gevoel, omdat ik er blij van word. Meestal valt alles vanzelf op zijn plaats zodra ik aan het rommelen sla, en dan blijken de meest onlogische spulletjes toch ineens heel bruikbaar.

x Laura

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen