woensdag 17 november 2010

PIF

Maandag bij thuiskomt lag er een pakketje op me te wachten. Pakketjes zijn natuurlijk altijd leuk, maar meestal is het iets wat je zelf uitgezocht, gekocht en dus ook betaald hebt...
Het aller-aller-allerleukste is toch wel als je zómaar een pakketje ontvangt, waarvan je de inhoud niet kent, en in dit geval was het ook nog eens van een onbekend persoon.
Je begrijpt het al, als je mijn blog eerder hebt gevolgd: dit is mijn eerste PIF.

Tamara zocht 3 mensen om belangeloos iets leuks voor te doen, bij voorkeur 'iets' dat met knutselen / creatief bezig zijn te maken heeft. De enige tegenprestatie die ze verwacht is dat die 3 mensen op hun beurt ook voor 3 anderen iets doen. In haar oproep vermelde ze dat het 'te maken had met knopen'. SPANNEND!!!

In het pakketje dat ik ontving zaten:
Een leuke kaart met persoonlijke tekst, een visitekaartje van haar tante, een 'fortune teller fish' en het object waar het om ging: een geweldige, handgemaakte knopen-armband!

Gelukkig past hij perfect. Meestal zijn armbanden een drama vanwege mijn smalle 'kinderpolsjes' :) Me so happy!!!

 Als extra goodie zat er een zakje bij met een 'fortune teller fish', een plastic visje dat je op je vlakke hand neer moet leggen. De beweging die het maakt verteld je wat je gemoedstoestand is. Bij mij? Kijk zelf maar:
VERLIEFD!!!

En nee, het heeft blijkbaar niets met warmte te maken. Er kwam 2x hetzelfde uit, ook al had ik het de eerste keer erg warm van het fietsen, vanmorgen bij de tweede poging had ik het ijs-en-ijskoud. Dit stukje is dan ook getypt met handen die blauw zien van de kou, ondanks 1 hemd, 2 truien, een sjaal en een paar ski-sokken.

Nog eventjes en we hebben boven net zo'n mooie vloer als beneden!!! Dus de parketteur mag die schuifpui zo lang open houden als nodig is om de planken op maat te zagen :)

De tegenprestatie, mijn eerste eigen PIF, zie je hier binnenkort wel een keer voorbij komen.

Tot blogs, Laura

2 opmerkingen:

  1. Hee Lau, wat grappig! Ik snap het concept PIF nog steeds niet helemaal, maar het is wel een heel leuk idee dat je een onbekend pakje krijgt. En dan is het ook nog een echt kadootje dat bij jou past!
    Groetjes Lin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo hallo,
    Leuk idee dat PIF gebeuren.
    Originele mooie armband zeg.
    En de "fortune teller fish" slaat de spijker
    op de kop.
    Nog steeds hartstikke verliefd !!!!
    We blijven je volgen en kijken uit naar je eerste eigen PIF
    Liefs uit Sleeuwijk

    BeantwoordenVerwijderen