vrijdag 5 november 2010

MINI kerstkaartjes

Ook het tweede deel van de kerstkaarten is inmiddels voltooid. Zoals je ziet zijn het er maar 9. De 10e (of eigenlijk dus de 1e) heeft een aanvaring gehad met het potje lijm, en heeft dat helaas niet overleefd...
 
Het resultaat is een mini-kaartje in de vorm van een dia. Op de voorkant een hoop kersterig zilverspul en op de achterkant beprinte folie met gekleurde tekst, in close-up:
Bij kleine kaartjes horen natuurlijk ook kleine envelopjes, dus die heb ik ook zelf gemaakt. Kan ik er toch weer wat extra kleur aan toevoegen. Nu bleek het kladblokje met gerecycled inpakpapier dus goed van pas te komen, net als de rolletjes beprinte tape van de verregende craftymarkt! Het resultaat? Negen kleine 'kadootjes':
De laatste 5 kaarten op de lijst worden weer een vervolg, daar ga ik wat nieuws voor bedenken. Nu ik ineens overloop van de leuke ideƫen en goede knutsel-zin, moet ik er maar eens gebruik van maken!

x Laura

P.s. Sta je op onze kerstkaarten adressenlijst en heb je voorkeur voor een bepaalde soort kaart (button of dia) dan kan je nu reageren, maar op = op! :-)

2 opmerkingen:

  1. pap en mam stolk9 november 2010 om 18:22

    Maak me gek, ik kan niet kiezen, dus laten wij ons graag verrassen. welke kaart we krijgen !!!
    We staan toch zeker wel op jullie lijstje ?
    groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alle kaarten zijn fantastisch. Een keuze maken valt niet mee, maar toch................onze keuze is gevallen op de button met ster.
    Vol verwachting klopt ons hart.
    Liefs pap en mam

    BeantwoordenVerwijderen