vrijdag 5 november 2010

Knip-therapie

In een hobbywinkel hoor ik nog net geen engelen-gezang, maar over het algemeen kan ik erg gelukkig worden van alle soorten knutselspulletjes, en van papierwaren in het bijzonder.

Het enige wat me eigenlijk nooit zoveel deed zijn knipvellen. De plaatjes en de kleuren spreken me meestal niet aan, en het knippen leek me een ontzettend gepriegel. Daarnaast ligt het me niet zo, als van tevoren vaststaat wat je ermee moet doen.

Tot vorig weekend, bij Action. Dit boekje met knipvellen van Sarah Kay trok mijn aandacht. De tekeningen zijn erg mooi en zoet, totaal niet mijn stijl, maar toch verdween het in mijn mandje. Het deed me een beetje denken aan mijn poezie-album van vroeger.
Na een paar zware dagen op mijn werk merkte ik dat het best lekker is om af en toe gewoon te knippen. Volg de randen van de plaatjes, verder niet nadenken, maar gewoon knippen! Het werkte erg therapeutisch kan ik je vertellen, en ik kan het dan ook iedereen aanraden. Onrustig? Gestrest? Koop een knipvel!

Rechts mijn eerste 2 knipsels. Wat ik er uiteindelijk mee ga doen? Géén idee, maar dat komt nog wel.

x Laura

1 opmerking:

  1. Hey lau, niet helemaal mijn smaak die knipvellen ;) maar ik kan me voorstellen dat het ontstresst (is dat een woord?) Ik hoor net geen engelenkoor in de kookwinkel :P

    BeantwoordenVerwijderen