zaterdag 23 oktober 2010

Volgers

Toch nog even een extra berichtje... Ik zie net dat ik er een extra volger bij heb, wat leuk!!!

Op de blogs die ik zelf vaak bekijk zie ik steeds vaker dat mensen een soort 'goodiebag' verloten als ze een bepaald aantal volgers hebben. Omdat ik zelf nu eenmaal gek ben op goodiebags lijkt me dat erg leuk om ook een keer te doen.

Dus bij deze: als ik 25 volgers heb ga ik ook een goodiebag verloten!!!

(Omdat dat nog wel eventjes zal duren heb ik nog niet bedacht wat ik erin ga doen, maar reken maar op leuke frutsels, knutsels en spulletjes om zelf mee aan de slag te gaan, met veel kleur en printjes :) Als je mijn blog volgt begrijp je vast wel wat ik bedoel.)

Nu is het echt genoeg voor vandaag!
x Laura


1 opmerking:

  1. He Lau!
    Leuk is dat he die volgers! Ik had er vd week ook weer 2 bij, echt grappig! Kan niet wachten op die 25 volgers van jou want ik wil kans maken op je goodiebag hoor! :) Jou kennende is dat zeker de moeite waard!
    Groetjesss

    BeantwoordenVerwijderen