zaterdag 30 oktober 2010

Kerstkaarten deel 2

Omdat ik niet genoeg stof en spullen had om alle kerstkaarten te maken zoals in voorgaande blog, moest ik nog wat anders bedenken. Nu moet ik eerlijk toegeven dat als ik meer dan 10 keer hetzelfde moet maken er voor mij niet zoveel lol meer aan is. Dan begint het toch iets teveel op lopende-band-werk te lijken...

Vanmiddag samen met mijn schoonmoeder lekker lopen rondneuzen in de Action. En uiteraard kwam ik weer thuis met wat leuke knutsel-rommeltjes. De zinnen: "Kost bijna niets, dus waarom zou je het laten liggen?" en "Altijd handig!" schieten door mijn hoofd. Meestal word mijn koopzucht aardig ingedamd door het gezucht en gesteun naast me, aangevuld met "Heb je nog niet genoeg van die rommel?", een sarcastisch: "Denk je dat je dat écht gaat gebruiken?" en afgerond met: "Kunnen we hier al weg want ik ben het zat!?!"

Zoals je begrijpt is manlief helaas niet behept met het virus dat ervoor zorgt dat je je urenlang kan vermaken in winkels als Action, Xenos, Euroland, etc.
Altijd gedacht dat het genetisch bepaald was omdat mijn ouders (ja, ja, óók mijn vader!) en mijn zusje hetzelfde hebben. Maar vandaag bedacht ik me dat die theorie dus niet opgaat! Schoonmama vond het net zo leuk als ik, en voor het eerst in tijden hoefde ik me niet te haasten. Dat gaan we vaker zo doen!

Zie hieronder de spullen waarmee ik de rest van de kerstkaarten wil gaan maken:
Zilverkarton, foto-paspartouts van de Action, onderzetters en decoratiemateriaal. Ook horen er nog lintjes bij, maar die heb ik nog niet. Tenminste dat is op dit moment het ontwerp, best kans dat er later spullen bijkomen of verdwijnen, dat weet je maar nooit.

Tot blogs! Laura

4 opmerkingen:

  1. Heeeeeeeeeeeeee Hallo.
    Net de telefoon neer, en ik kon het toch niet laten. Nog snel even kijken.
    Leuk dat je met Wil op je gemak kon shoppen.
    Maar eerlijk is eerlijk, Mars moet soms veel geduld hebben.
    Maar hij begint er geloof ik al aardig aan te wennen.
    Sorry Mars,van dat virus waarmee deze familie behept is, 't was niet de bedoeling maar het is er gewoon in geslopen.
    Je zult er mee moeten leren leven jongen !!!
    Groetjes en liefs
    uit Sleeuwijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk hé!?! Lekker op je gemak zonder gezucht, gekreun en ongeduldig 'ge-sta' naast je.
    Heb hier zo'n kopie zitten, haha!
    Zijn ook gewoon allemaal van die winkels waar je gewoon niet zonder iets mee te nemen naar buiten kunt en....inderdaad.... alles is wel een keer handig voor een of ander projectje waar je het bestaan nog niet van kent.
    Succes en veel plezier met het maken van de rest van je kaartjes!
    Liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, ja, met je schoonmoeder kan je goed winkelen. Maar de afspraak staat. Jullie gaan naar Rijneke boulevard en wij (Marcel en André) gaan naar Alphen aan de Rijn om de 20 van Alphen af te maken.(cache's)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bedankt Laura, je weet wel waarvoor.

    BeantwoordenVerwijderen