zondag 3 oktober 2010

Creatief met klussers

Een paar foto's die ik echt niet achter kon houden:

Met nog maar 1,5 week op de teller (voor beneden de vloer erin gaat) en een week van topdrukte op het werk voor de boeg, moest er toch écht nog even geklust worden dit weekend. Wat doe je met een etentje in het vooruitzicht en bezoek dat al bijna voor de deur staat terwijl je toch nog 'even' een paar deuren moest schilderen?
Juist! Je haar kleuren en kwasten opruimen kan prima tegelijk. Vrouwen kunnen nu eenmaal multi-tasken, in tegenstelling tot mannen, zoals mij gisteren verteld werd door een medewerker van de Gamma... nadat ik een reeks wensen, eisen en maten op hem afvuurde waarmee hij van 2 reusachtige planken een mooi bureau voor ons moest gaan zagen... :) hihi!

En tot slot deze:
 
Ja, ja, wat een stof geeft dat schuren. En hij verklaarde míj voor gek toen ik deze Hello Kitty-mondkapjes wilde kopen in Japan! 'Altijd handig, en wat leuk!' Ik zei het toch!!!
 Na even rommelen in mijn kist vol inspiratie spulletjes had ik ze gevonden:
Alleen al voor de verpakking was het de moeite van het meenemen waard, ja toch, niet dan? ;)

1 opmerking:

  1. hallo saampjes
    Nou ik dacht dat het aardig gelukt was !!!
    Zowel de haren als de deuren.
    Staat je leuk Mars,zo'n Kitty mondkapje.
    Nu nog oordopjes, want die apparaten maken zowel
    stof als lawaai.
    Wat zit er toch allemaal in die inspiratiekist ?
    Je maakt ons nieuwsgierig.
    Nu nog even doorpakken,en jullie huis wordt weer een paleisje.

    BeantwoordenVerwijderen