zondag 26 september 2010

Sweet as sugar

Omdat kleurrijk en zoet héél goed samen gaan, hierbij een paar dingen die ik vanmiddag in de Flair tegenkwam, speciaal voor jou Linda:

Zeepjes in de vorm van cupcakes van the Beauty Bakery.

Een schort met cupcake-print van Ikea.

En mijn favoriet: cupcake-bakvormpjes (siliconen), in de vorm van kop en schotels!

Als dat geen reden voor een high tea is weet ik het niet meer. Alleen de etagere mist nog... in mijn dummie zitten al verschillende mooie voorbeelden van iets wat ik ooit een keer ga maken, zoals deze van Stapelwerk:

Na één halfzachte poging, die manlief niet snel zal vergeten (en de plaatselijke kringloopwinkel ook niet...), heb ik er dan toch mijn zinnen op gezet. Na de verbouwing ga ik een nieuwe poging wagen. En als hij af is zien jullie hem wel een keer hier verschijnen!

Lin, ik reken op jou voor de bijbehorende cupcakes...okee? Tip: voor écht lekkere taartjes en cupcakes kijk ook eens op de site van mijn zusje: http://www.tielsetaarten.blogspot.com/

3 opmerkingen:

  1. :D hahaha, ik wil alles hebbe hebbe hebbe!!!
    Enne, vorige week heb ik bij de kringloop gesnuffeld naar leuk servies voor zo'n etagere! Moeten we een keer samen knutselen, ik kan me nog een leuke vaas herinneren ;)
    Groetjes Lin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb jij die vaas nog, dan? Hahaha!!! Maar het lijkt me wel een leuk idee om weer een knutseldagje in te plannen. Knutselen, knuffelen met Sam, zwemmen met Sam, winkelen, cupcakes bakken, wandelen met Sam... Misschien kan ik een weekje bij jullie intrekken, dat past anders nooit in een dagje :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo hallo,
    Echt grappig zeg die etagere.
    Je moet maar op het idee komen.
    Geloof dat ik ook eens ga snuffelen op
    rommelmarkt en kringloop.
    Veel succes met jullie activiteiten.
    Liefs,
    Mam.

    BeantwoordenVerwijderen