donderdag 2 september 2010

London

Op mijn werk is het weer zover... dé reden dat mensen altijd denken dat stylist zo'n geweldige baan is: het is onze halfjaarlijkse shopping-maand! EN ZE HEBBEN GELIJK!!!

In 4 weken tijd gaan we winkelen in zowel binnen als buitenland: Alkmaar, Amsterdam, Antwerpen, Berlijn, Parijs en jawel... mijn grote favoriet: Londen!

En ondanks dat het zéér lange en zéér vermoeiende dagen zijn... blijft het toch wel erg leuk om je zo af en toe helemaal gek te mogen kopen op andermans kosten :D

Gewapend met een lijstje met te bezoeken winkels en te vinden kledingstukken, was ik dus al vroeg op pad. Het was stralend mooi weer, mijn collega en ik zijn afzonderlijk de stad in gegaan, waardoor er oneindig veel vrijheid was om in mijn eigen tempo (hoog!) alle winkels te bekijken die ik leuk vind. Ook ben ik lekker sushi wezen eten bij Selfridges, er mag best iets tegenover staan als ik om kwart over 4 mijn bed uit moet!

Ook privé natuurlijk een beetje rondgekeken. Onderstaande foto's laten de 'buit' zien. Twee mooie bloemenbroches, van stof. Die ik deze winter écht ga dragen, écht waar! En tot die tijd liggen ze in de kast, naast de twee bloemenbroches die ik vorige winter gekocht heb...


Bij Monsoon kwam ik het notitieboekje tegen, één van mijn grote zwaktes. Stapels heb ik er al van, maar als ik een mooi boekje zie kan ik het niet laten om het mee te nemen. Deze heeft een omslag van boterzacht leer, in een mooie zachte groen-grijze tint. Er zit een foilprint opgedrukt, en een leren koordje fungeert als sluiting. Zucht... het was liefde op het eerste gezicht. Deze móest ik echt hebben!

In februari mogen we weer. Tot die tijd ben ik wel een beetje uitgeshopt... Hoeveel euro is een pond ook alweer?

3 opmerkingen:

  1. Sterkte met je notitieboekjesverslaving ;)
    Ik wil ook een keer mee naar London! maar moet eerst even sparen hoor!

    X Lin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mag ik dan ook mee ?????
    X mam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jaaaah!!! Gaan we dan een keertje met z'n drietjes? Ik moet ook eerst sparen, hoor, de verbouwingsplannen lijken een beetje uit de hand te gaan lopen ;)

    BeantwoordenVerwijderen