vrijdag 24 september 2010

Een nieuw avontuur...!

Het is een weekje rustig geweest. Maar tussen alle werkdrukte, het geklus en een klein bedrijfsongevalletje (Tja, zelfs met een kantoorbaan ben je niet veilig... een 20 kilo zware waterfles op je vingers laten vallen doet best zeer. Gelukkig ben ik er goed vanaf gekomen. Na  2 zware pijnstillers en een dagje mijn linkerhand niet kunnen gebruiken is er alleen één blauwe nagel over!), waar was ik ook alweer...?

Oh ja, tussen alle drukte door is het me toch nog gelukt om geld uit te geven. 3x hoera voor internet!!! Via een artikeltje in de Viva kwam ik een leuke site op het spoor, die inmiddels ook in de rechterbalk een eervolle vermelding heeft gekregen: 'Een nieuw avontuur'.

Hier kon ik me weer lekker uitleven met mijn tic voor mooie papierwaren. Na bestelling en betaling vond ik donderdag bij thuiskomst een pakketje voor de deur. Spannend! De volgende hebbedingen kwamen tevoorschijn:

Deze twee geweldige kaarten zijn van: Kers op de Kaart by Froy en Dind. Die ga ik natuurlijk nooit versturen, ze komen fijn aan de muur te hangen, op het magneetbord, als de werkkamer klaar is!

Een button met een dikke mus erop van: Vlijtige Liesjes. Zelfs het kartonnetje eronder met die opgedrukte lintjes is toch helemaal geweldig? Of ligt dat nou aan mij...?

En nu komt de reden dat ik deze site gevonden heb:
Een notitieboekje met afgekeurd inpakpapier uit 1973!!!
De witte kant is de te beschrijven zijde, de achterkant heeft leuke kleurrijke prints! Wat een goede manier van recycling: goed voor het milieu, ontzettend leuk én het koste maar € 4,95. Vandaar dat ik er 2 heb gekocht... 1 om te gebruiken en 1 om te bewaren. Tja, je hebt een papiertic of je hebt het niet :D

Over tics gesproken... uiteraard kon ik niet om de afdeling met notietieboeken en schriften heen. Daar heb ik deze 'schatten' gevonden:
 Voorkant                      Achterkant
Het schrift 'La Poupées', met lege pagina's van: La Marelle

Voorkant                      Achterkant
Het schrift 'Tel maar uit', met droogbloemen op de voorkant
en een rekenhulp op de achterkant van: La Marelle

Poehee! Dat is een lang verhaal. Maar deze leuke spulletjes waren wel 'bloggie-waardig' zoals manlief het zo grappig zei, want ik word er erg vrolijk van!!!

Tot blogs x Laura

2 opmerkingen:

  1. Nou Laura het is echt blogswaardig. Ik word er zelfs vrolijk van, met mijn verkouden hoofd. Hoe is het met je vingers? Typen gaat nog wel! Het middelste inpakpapier lijkt op ons behang in de woonkamer in 1973. Dat was nog eens hip.

    Liefs, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi dochter,
    We zijn weer "back in town" dus snel je blog
    gelezen.
    Was zo benieuwd wat er nu weer voor leuks op zou staan.
    Grappig hoor jouw papierwaren tic.
    Er bestaat dus nog veel meer dan een simpel schrijf of kladbloc.
    Zo krijgen wij er ook oog voor.
    Gelukkig goed afgelopen, en die blauwe nagel kan
    je altijd nog rood lakken !!!
    Tot de volgende blog.
    Liefs, mam (en pap ook hoor)

    BeantwoordenVerwijderen